Певного моменту через епідемію коронавірусу наш звичний світ змінився. Епідемія торкнулася дуже багато сфер життя і фешн-індустрія не виняток.
Дизайнери відомих будинків мод усілякими способами намагалися залишити свою сферу на плаву. Наприклад, запускали у продаж брендові маски і навіть санітайзери поруч із дорогими парфумами.
Замість звичних нам показів із сотнями глядачів, відомих людей та фотографів, влаштовували трансляцію показу у порожньому залі чи у відкритому просторі. Наприклад, у полі, як це зробили Jacquemus.
Моделі дотримувалися дистанцій і ходили по звивистому подіумі між колосками пшениці. З гостей було всього сто чоловік, які були розташовані на значній відстані один від одного.
Бренд «Zara», за часів запеклого карантину, надсилали одяг своїм моделям, а ті фотографувалися для лукбука прямо з дому, перебуваючи на самоізоляції. На знімках дівчата стрибають на ліжку, п'ють каву, лежать на диванчиках. Ці фотографії можна було переглянути на сайті бренду.
Такі фахівці фешн-індустрії, як візажисти, фотографи та моделі залишилися без роботи, тому вигадали способи працювати дистанційно. Візажисты проводили онлайн майстер класи для всіх бажаючих навчитися гарного макіяжу, а фотографи та моделі проводили зйомки за «Facetime».
Декілька відомих глянців, замість звичайних художніх фотографій помістили на свої обкладинки фото лікарів. Таким чином виявили повагу до всіх медиків, які допомагають у боротьбі з епідемією мільйонам людей по всьому світу..